אף נציג קואליציה לא מגיע לכנס בנושא "איום המנהרות"

צבי הדס 1 Comment on אף נציג קואליציה לא מגיע לכנס בנושא "איום המנהרות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע חשיפת מנהרת הטרור של החמאס בתוך שטח ישראל הבוקר והפעילות המבצעית של צה"ל כדי להשמידה בשבועיים האחרונים, כנס בנושא "איום המנהרות" שיזם רדיו דרום יתקיים כמתוכנן ביום רביעי הקרוב אך אף נציג מהקואליציה לא אישר הגעה ואף שרים וח"כ שהיו במגעים מתקדמים – ביטלו הגעתם.

אמנון סופר שיזם את האירוע אמר "זה נכון שניסינו וממש עד לרגע זה שום חבר כנסת מהקואליציה לא אישר הגעה לאירוע. הרבה יושבי ראש וחברי כנסת מהאופוזיציה נענו להגעה. אבל אני סמוך ובטוח שגם חברי כנסת מהקואליציה ומהליכוד בפרט יאשרו בסוף את ההגעה שלהם כי מדובר בנושא חשוב ובוער בסדר היום הציבורי ויש להם המון מקום שם. התושבים רוצים לשמוע אותם. מדובר בכנס ביטחוני חברתי ראשון סביב איום המנהרות המתרחש במקביל לפרסום חשיפת המנהרה של חמאס בתוך שטח ישראל. אנחנו מלווים את תושבי עוטף עזה ושדרות מהקאסם הראשון, 15 שנה, שמנו לנו למטרה להעלות את הנושא לסדר היום, לחפור למקבלי ההחלטות, לפני שמחבלים יצוצו מבטן האדמה לתוך בית באחד הקיבוצים צמודי הגדר בחג הפסח."

יפעת בן שושן, חברה בתנועה לעתיד הנגב המערבי, אמרה: "אני מאוד מאוד מאוכזבת מזה שאין אף גורם מהקואליציה, גם כאלה שיושבים בפורומים כמו קבינט ביטחוני או בפורומים כמו ועדת חוץ וביטחון, ואני לא מבינה למה צחי הנגבי יכל לשבת אתמול ב'פגוש את העיתונות' ולדבר ולנתח ולהסביר, אבל הוא לא יכול לבוא ולעשות את זה פנים אל פנים. ממש לא מצליחה להבין".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כי תכלס בנינו אין פתרון…בעצם יש להכנס הרגע ולהשמיד את הכול.